Contacteaza- ne: tel: 021 2422323, fax: 021 2423118

Serviciu și Suport


Bilete de zbor

Oferta noastra include bilete de avion pentru transportatorii de linie si companiile aeriene low -cost. Pentru fiecare operațiune de rezervare , un consultant Weco -Travel prezintă cel puțin trei opțiuni de călătorie , inclusiv opțiunea cea mai ieftină disponibilă în sistem și oferă informații fiabile cu privire la data pentru cumpărarea biletului și descrierea tarifului companiei aeriene . In plus , consultantii Weco - contacteaza călătorii să le reamintească despre termenul limită de achiziție pentru rezervarea care a fost făcută .

 

Hoteluri

Detinem propriul nostru program de rezervari hoteliere cu o gamă globală : Programul Radius Hotel care garantează accesul la 30.000 de hoteluri cu categorii variate și standarde în 137 de țări, inclusiv Romania . De asemenea, acest program ne permite decontarea prin utilizarea tichetelor de tip voucher pentru camere de hotel. Datorită utilizării instrumentelor avansate și utilizarea de 11 sisteme de rezervare , vă oferim cele mai avantajoase tarife disponibile la momentul rezervării .

 

Tren , Ferry și  Bilete de autobuz

Oferta noastră include Rail Europe pentru trenurile AVE , TGV și SNCF . Serviciul nostru de curierat propriu garantează livrarea rapidă și ușoară a biletelor pe care le comandați la birou . Oferta noastră include, de asemenea, feribot și bilete pentru bus
.

 

Help Desk ( 24/7 )

În cazul unor probleme neașteptate și neprevăzute care au loc în afara orelor noastre de birou , noi oferim un serviciu de Help Desk.

Prin apelarea unui număr de telefon special , puteți beneficia de asistență în ceea ce privește rezervarea sau pentru a face modificări :
•bilete de avion;
• hoteluri din țară și din străinătate ;
• autoturisme .
Serviciul este disponibil pentru clienții noștri 7 zile pe săptămână ( în afara orelor de birou Weco - Travel ) în limba romana și limba engleză . Weco - Travel program de lucru: Luni - Vineri de la 9:00 la 18:00.

 

Rapoarte de travel

În funcție de nevoile dumneavoastră , ne putem pregăti fiecare raport cu privire la compania si calatoriile angajatilor dumneavoastră. Un raport lunar de cheltuieli conține detalii cu privire la fiecare tranzacție finalizată într -o anumită lună : numele și prenumele călătorului , data călătoriei , data de rezervare , clasa de călătorie , numărul de document , etc - rapoartele sunt ajustate la cerințele individuale ale clienților noștri . Oferta noastră include, de asemenea, rapoarte care arata economiile generate pentru dvs. - fiecare tranzacție în parte este codificată de consultanți . Pe facturi și în rapoarte putem codifica informații suplimentare pe care le putem codifica, cum ar fi centru de cost, numărul de proiect , divizare , etc.

Rapoarte de afaceri
Rapoartele analitice care prezintă cheltuielile pe călătorii de afaceri în luni și categorii (zboruri , hoteluri , trenuri , vize , închirieri auto , etc ) individuale . Rapoartele de afaceri sunt un instrument excelent pentru analiza costurilor de deplasare de afaceri și realizarea activităților ulterioare , cum ar fi renegocieri cu sub-contractorii .

Rapoarte de economii
Rapoartele de economii generate pentru dvs. de Weco -Travel prin :
• utilizarea tarife speciale ale clienților și  tarife Weco - Travel ;
• compararea ofertelor tuturor furnizorilor ;
• creativitatea si experienta consultantilor .
Grație rapoartelor de economii , vă punem la dispoziție informații detaliate cu privire la cât de multe costuri legate de călătoriile de afaceri au scăzut ca urmare a activității Weco - Travel .
Toate rapoartele prezentate de Weco -Travel conțin informații fiabile cu privire la cheltuielile. Pe baza lor , un dedicat de Key Account Manager recomandă soluții ulterioare care urmăresc optimizarea costurilor de călătorie de afaceri .

 

RBTA

Weco-Travel are peste 100 de conturi active cu clienții săi - recomandăm această soluție pentru plata biletelor de avion, deoarece oferă posibilitatea de plată amânată până la 59 de zile. În plus, cardurile includ asigurare pentru fiecare angajat ale cărui costuri de deplasare au fost decontate cu cardul. Fiecare decontare este însoțită de un raport care conține date detaliate despre călătorie pentru întreaga lună. Clientul are garanția că factura emisă de Weco-Travel va fi pentru aceeași sumă ca și cea din documentul emis de partener.

Vom coopera cu American Express, Diners Club si Air Plus.

 

Acord privind nivelul serviciilor

Înainte de a începe cooperarea, vom specifica întotdeauna SLA: datorită acestui fapt, știm așteptările clienților noștri și modul în care ar trebui să procesam toate comenzile. Specificarea politicii de călătorie a clientului și garanțiile SLA ne fac sa intelegem pe deplin asteptarile unui client.

Weco-Travel trimite chestionare privind nivelul serviciului. Un manager dedicat Key Account, care supraveghează întreaga cooperare este întotdeauna la dispoziția dumneavoastră.

 

Key Account Manager dedicat

Un angajat dedicat pentru a avea grijă de afacerea dumneavoastră, care supraveghează serviciul corect de zi cu zi și este responsabil pentru consultarea cu privire la gestionarea călătoriilor de afaceri și optimizarea costurilor de călătorie. Un Key Account Manager analizează cheltuielile, negociază acorduri tripartite în numele dumneavoastră și pro-activ caută noi soluții pe piața de turism de afaceri, care ar putea eficientiza procesul de management al călătoriilor de afaceri.

 

Echipa dedicată consultanților

Pentru a facilita comunicarea, pregătim o listă de consultanți dedicate pentru deservirea dvs. de călătorie de afaceri, împreună cu numerele de telefon și adrese de e-mail. Lista este trimisă într-un format gata de imprimare.