Contacteaza- ne:tel: , fax:

Tehnologie


Rapoarte de afaceri
Rapoarte de afaceri

În funcție de nevoile clienților, noi putem pregăti fiecare raport referitor la cheltuielile companiei și deplasările în interes de afaceri ale angajaților. Un raport lunar privind cheltuielile conține detalii despre fiecare tranzacție finalizată într-o anumită lună: numele și prenumele călătorului, data deplasării, data rezervării, destinația, clasa de călătorie, numărul documentului, etc. Rapoartele sunt adaptate la cerințele individuale ale clienților noștri. Oferta noastră include de asemenea rapoarte care prezintă economiile generate pentru dvs. – fiecare tranzacție individuală este introdusă de către consultanții noștri. Facturile și rapoartele pot include informații suplimentare, cum ar fi centrul de costuri, numărul proiectului, divizia, etc.

Citeste mai mult
Platforma de rezervari hoteliere - Weco World Hotels
Platforma de rezervari hoteliere - Weco World Hotels

Weco-Travel oferă clienților săi un sistem pentru rezervarea on-line a hotelurilor, Hotelurile Weco World. Acest sistem consolidează peste 10 sisteme hoteliere și oferă accesul la o largă bază de date cu hoteluri din Romania și din străinătate. Pe durata procesului de rezervare, se ține cont de politica companiei în legătură cu deplasările în interes de afaceri, adică limitele introduse, acordul clientului cu hotelul în ce privește prețurile speciale, principiile de facturare și raportare cu informațiile suplimentare preluate din profilurile călătorilor introduse în sistem, precum și metodele de plată preferate de către clienți.

Citeste mai mult
Facturi on line
Facturi on line

Pentru clienții săi importanți, Weco-Travel oferă un instrument care face posibil accesul on-line la facturi. Această soluție este disponibilă după autentificarea pe Weco Corporate Platform (Platforma Companiei Weco); prin click pe elementul respectiv, clientul obține acces la toate documentele contabile ale companiei, care pot fi descărcate în format PDF.

Citeste mai mult
Centru de suport
Centru de suport

Datorită investițiilor în tehnologie, toate sediile Weco-Travel sunt interconectate într-un sistem IT extrem de eficient și modern. Aceasta ne permite să ne deservim clienții în conformitate cu standardele adoptate, indiferent de locația clientului.

Citeste mai mult
Platforma Corporate WECO
Platforma Corporate WECO

În mod special pentru clienții săi, Weco-Travel a pregătit o zonă dedicată clienților - Weco Corporate Platform. Aceasta este o zonă în care utilizatorii, după autentificare, au acces la toate informațiile necesare în ce privește deplasările lor în interes de afaceri: politica privind deplasările în interes de afaceri a companiei, companiile aeriene preferate, lanțurile hoteliere, agențiile de închiriere a mașinilor și serviciile de viză, ca să enumerăm doar câteva. În plus, în Customer Zone (Zona Clienților) utilizatorii vor avea la dispoziție o întreagă gamă de servicii și instrumente online, datorită cărora ei vor putea rezerva anumite componente ale deplasărilor în interes de afaceri în mod independent.
Soluția inovatoare Single Sign-On aplicată pe Weco Corporate Platform permite utilizatorilor să obțină acces la toate sistemele și instrumentele externe printr-o singură autentificare.

Citeste mai mult
Vize on line
Vize on line

Weco-Travel a pus la punct un sistem pentru monitorizarea situației cererilor de viză pentru clienții săi.
Făcând uz de serviciile de viză prestate de către Weco-Travel, clienții sunt informați în mod permanent despre situația documentelor și cererilor de viză depuse de ei. Informațiile, sub forma unor notificări e-mail, se transmit clientului de fiecare dată când se schimbă situația unui anumit proces. Din momentul în care documentele sunt acceptate de un consultant Weco-Travel și până când sunt primite, clienții cunosc stadiul de procesare a documentelor lor. Această soluție oferă clienților accesul la informațiile actualizate referitoare la stadiul și termenul pentru procesarea cererilor lor de viză care, în cazul unor deplasări în interes de afaceri și al unor călătorii private, reprezintă informații de cea mai mare importanță.
Sistemul este direct conectat la divizia noastră de vize, care supraveghează actualizarea și corectitudinea datelor și informațiilor introduse și transferate.

Citeste mai mult
AeTM
AeTM

AeTM (Amadeus e-Travel Management) este o platformă de internet pe care angajații dumneavoastră o pot utiliza pentru a rezerva bilete de avion, hoteluri si inchirieri de masini in mod independent. Rezervările sunt făcute cu respectarea principiilor politicii de călătorie ale companiei, care sunt introduse în sistem și vizibile pentru toate persoanele care fac rezervarea.

Prin utilizarea AeTM, obțineți acces la toate tarifele publicate în sistemul de rezervare Amadeus, la tarifele companiilor aeriene low-cost, precum și la toate tarifele speciale achiziționate de către compania dvs. de la alți furnizori. Sistemul ia în considerare toate acordurile incheiate cu companiile aeriene, hoteluri și companiile de închirieri auto.

Citeste mai mult
Verificare preturi
Verificare preturi

Având în vedere satisfacerea clienților săi, Weco-Travel a decis să introducă un instrument denumit Scanerul Prețurilor. Aceasta este o soluție inovatoare care automatizează procesul de căutare a prețurilor pentru rezervare.

Citeste mai mult
Transferuri on-line
Transferuri on-line

Weco-Travel oferă clienților săi posibilitatea de a rezerva transportul terestru cu taxiul. Sistemul oferit se bazează pe soluțiile de la principalul furnizor de platforme de rezervare pentru servicii de taxi și transferuri. În orice moment, aceasta este cea mai completă ofertă disponibilă pe piață pentru călători, care este întrebuințată anual de câteva milioane de clienți din întreaga lume.

Citeste mai mult
Control de calitate
Control de calitate

În scopul asigurării celei mai bune calități și control al rezervărilor, Weco Travel a implementat un produs pentru Controlul Calității. Această soluție garantează verificarea regulată a rezervărilor efectuate pe baza regulilor stabilite pentru rezervări, lansate la cerere sau complet automate.
Controlul Calității verifică numărul și corectitudinea elementelor din fiecare rezervare și conformarea acestora cu nevoile clienților. Principalele informații se transmit sistemului ERP și sunt luate în considerare în rapoarte și documentele contabile.

Citeste mai mult