Contacteaza- ne:tel: , fax:

AeTM

 AeTM (Amadeus e-Travel Management) este o platformă de internet pe care angajații dumneavoastră o pot utiliza pentru a rezerva bilete de avion, hoteluri si inchirieri de masini in mod independent. Rezervările sunt făcute cu respectarea principiilor politicii de călătorie ale companiei, care sunt introduse în sistem și vizibile pentru toate persoanele care fac rezervarea.

Prin utilizarea AeTM, obțineți acces la toate tarifele publicate în sistemul de rezervare Amadeus, la tarifele companiilor aeriene low-cost, precum și la toate tarifele speciale achiziționate de către compania dvs. de la alți furnizori. Sistemul ia în considerare toate acordurile incheiate cu companiile aeriene, hoteluri și companiile de închirieri auto.

Fiecare călător are un profil individual de preferințe, carduri de fidelitate și politici  agreate si implementate la nivel companie. Via AeTM, călătorii au acces permanent la toate rezervările curente. Fiecare rezervare este vazuta si monitorizata de catre un consultant dedicat Weco-Travel, care verifică corectitudinea sa, și emite biletul, în conformitate cu condițiile de rezervare.

În afară de posibilitatea menționată mai sus pentru rezervarea biletelor de avion, cazare la hotel și servicii de închiriere de mașinisi, sistemul permite de asemenea transferarea rezervarii. Odată cu utilizarea tehnologiei unice Sign-On , utilizatorul primește acces la sisteme externe de rezervare, cum ar fi Weco World Hotels și IC on-line, precum și site-uri web care oferă check-in on line.

Funcționalități importante:

• posibilitatea de implementare a unei politici de travel;
    ◦ functii care permit definirea politicii în ceea ce privește: bilete de avion, rezervare la hotel, închirieri auto;
    ◦ determinarea limitelor de preț pentru componentele de călătorie enumerate mai sus, în funcție de destinația sau regiune;
    ◦ determinare a  selecției claselor de servicii sau preferințe pentru limitele aplicabile, precum și categorii, în cazul hotelurilor;
 politica de travel în funcție de grupurile selectate sau departamente ale firmei (diferite pentru Divizia Comercială, Divizia de Marketing sau de Consiliul de Administrație al companiei) ;
• posibilitatea de a defini furnizori ale căror oferte sunt vizibile în sistemul AeTM;
    ◦exceptie facand anumite companii aeriene date, grupuri hoteliere sau companii de inchiriere masini
• diferite forme de plata:
    ◦ card de credit individual
    ◦ contul company (BTA, AMEX, AIRPLUS, Diners, etc),
    ◦transfer (se referă la bilete de avion și transferuri);
• Sistemul este disponibil pentru utilizatorii 24/7;
• posibilitatea de configurare a emiterii biletului automat, care scurtează semnificativ timpul de așteptare;
• aplicații mobile ale sistemului;
• posibilitatea de a defini date suplimentare în rezervare, care vor fi transferate ulterior in rapoarte (numere ale angajaților, codurile de proiect, etc.);
• profilul pasagerilor în offline și online care se va pastra același, ceea ce facilitează în mare măsură gestionarea conținutului;
• posibilitatea de stocare a informațiilor cu privire la schema posibilitatii de stocare a informațiilor privind numarul schemei de loialitate a cardurilor sau preferințe în ceea ce privește liniile aeriene, lanturi hoteliere și agențiile de închirieri auto.
• AeTM suportă patru tipuri de utilizatori din sistem:
    ◦ Calatorul: isi face rezervări în scopuri proprii și are o perspectivă interna la aceste rezervari
    ◦ Consultantul: face rezervări pentru terți, inclusiv persoane fără un profil, așa-numitii „Guest Travellers”
    ◦ Surpevizor: autorizează călătorii pentru alte călătorii;
    ◦ Manager de cont: gestionează profile, creează și șterge profilurile.
• Confirmarea rezervării poate avea loc în două moduri:
    ◦ Confirmarea calatoriei: emitere automata a biletelor;
    ◦ Calatorie in asteptare: rezervarea este făcută și are un termen specific pentru confirmare.