Relațiile cu clienții și asistența acordată acestora

În activitatea noastră, noi combinăm cunoștințele unui specialist cu experiența unui profesionist.
Competențele noastre sunt considerate a fi mult mai multe decât numai rezervarea unor bilete de avion și rezervări la hoteluri, deoarece mai presus de toate acestea sunt serviciile extinse de consultanță și după vânzări.

CLIENTUL ÎNAINTE DE TOATE

Experiența clientului este esențială

Responsabilul cu Relațiile cu Clienții va supraveghea corectitudinea serviciu prestate pentru societatea comercială a dvs. Responsabilul cu Relațiile cu Clienții va fi consilierul dvs. în domeniul managementului deplasărilor de afaceri, ceea ce vă va ajuta să realizați economii considerabile.

Baza oricărui tip de cooperare este reprezentată de cunoașterea și înțelegerea nevoilor partenerului de afaceri

Noi oferim clienților soluții care acționează în interesul lor, personalizează oferta, simplifică formalitățile și rămân constante în orice etapă a activității noastre în afaceri.

Rolul Responsabilului cu Relațiile cu Clienții

Responsabilul cu Relațiile cu Clienții va analiza cheltuielile curente în raport cu nevoile reale ale călătorilor, în scopul de a pregăti recomandarea respectivă privind soluțiile pentru noile activități și deplasări de afaceri pentru societatea comercială a dvs.

De asemenea, noi asigurăm suport în selectarea corectă a furnizorilor, precum și ajutor în negocierea contractelor pentru a obține cele mai avantajoase prețuri și condiții contractuale, care vor duce la realizarea unor economii substanțiale în ce privește cheltuielile pentru deplasările de afaceri. Responsabilul cu Relațiile cu Clienții se preocupă de asemenea de întâlnirile regulate cu reprezentanții societății comerciale a dvs. în scopul de a prezenta noi instrumente și a asigura instructajul corespunzător pentru utilizatori.

Asistența și sprijinul pentru clienți

Noi dispunem de o echipă de consultanți experimentați, care se ocupă de serviciile de rezervări ale biletelor de avion, rezervări la hotel, transferuri și închirierea de autoturisme, etc. Ei respectă cu strictețe politica de călătorii a clientului și pregătește oferte în funcție de regulile stabilite. Consultanții pentru călătorii, contactându-vă, prezintă și servicii suplimentare, inclusiv: accesul la Salonul VIP din întreaga lume, transferul cu mașina la destinație - Amadeus Transfers, control expres de securitate - Fast Track, ceea ce sporește confortul pe durata călătoriei.

Consultanții au acces la profilurile firmei și călătorilor și se îngrijesc de completarea informațiilor necesare în raportare și facturare. Dacă societatea comercială a dvs. a semnat contracte cu companiile aeriene, hoteluri, firme de închiriere a mașinilor, atunci toate rezervările sunt codate corespunzător și, dacă doriți, Weco Travel inițiază de asemenea semnarea contractelor cu transportatorii selectați pentru a vă asigura accesul la cele mai bune prețuri de pe piață.